środa, 23 października 2013

Dzień 2 i kontuzja...

Niestety, przedwczorajszy trening spowodował u mnie jakiś uraz barku :( Całą noc nie zmrużyłem oka z bólu. Wieczorem pojechałem do szpitala i najprawdopodobniej naciągnąłem ścięgna lewego barku. Zalecenia: odpuścić treningi na kilka dni i wzmocnić mięśnie głębokie różnymi ćwiczeniami.
2 dzień, a ja już przerwę musiałem zrobić, no ale zdrowie najważniejsze. Do końca tygodnia odpuszczam, a kolejny? Zależy od tego jaki będzie stan z moim barkiem.
Dla początkujących taka rada, lepiej 1 raz zrobić wolno, a porządnie, żeby poprawnie wykonywać ćwiczenia, a nie tak jak ja próbować wykręcić jakiś dobry czas i coś źle zrobić i mieć potem problemy z czymkolwiek. No nic teraz trzeba odpoczywać (niestety), wrócę za parę dni. Do zoba !

1 komentarz:

  1. Cóż zrobić tak tak to już bywa :) ale z każdej "porażki" płynie jakaś lekcja :) Twoją już znasz zrobić wolniej i dostosować się z czasem do ćwiczeń także następnym razem podejrzewam, że zastanowisz się nad szybkością treningu :) kolejna lekcja jest taka, że to nie czas jest najważniejszy lecz prawidłowe wykonanie ćwiczeń.

    Trzymam kciuki za powrót do zdrowia i do treningów :)

    OdpowiedzUsuń