wtorek, 12 listopada 2013

Nowy start - Tydzień 1 / Dzień 1

Witam ponownie :)
Po 3 tygodniach przerwy powracam. Z barkiem wszystko okej, 2 choroby za mną, także zostaje tylko ćwiczyć. Wykupiłem plan C&S. Darmowego planu nie będę robił, przejdę od razu do tego. Jakieś 2-3 tygodnie temu został zmieniony plan C&S. W tym tygodniu będę miał do czynienia z :
Apollon (Cardio)
Hades (C&S)
Hera (cardio)
Apollon (Cardio)

Dziś wracałem do Katowic z domu, a więc 5-6 godzinna podróż pociągiem męczy. Ogólnie spałem dziś z 2-3 h, do tego zjadłem dziś "aż" 2 bułki. Jako, że Apollon ma w sobie 400m biegu, trening odbyłem na dworze, temp. nie dopisywała, ale udało się zrobić cały. Było bardzo ciężko. Po treningu czułem, a raczej nie czułem swojego ciała. Mimo to wynik mnie zadowala bardzo.

Apollon*: 32:20 sec

Jako, że nie ma tych ćwiczeń na stronce, będę je opisywał.

3 serie po:
25 burpees
400m run
50 deep squats
400m run

Przerw nie ma napisanych, ale ja robiłem 2 min między seriami.

2 komentarze:

  1. Gratuluję powrotu i życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymon gratuluję powrotu :) mam nadzieje, że teraz nie złapiesz kontuzji :) wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń