niedziela, 2 marca 2014

02.03.2014 - Relacja

Trochę mnie tu nie było, niestety miałem parę problemów... Było, minęło :)
Od jutra zaczynam 6 tydzień, udało mi się też przedłużyć ważność konta do 1 maja. Wypadnie wtedy +/- 13 tydzień. Zrobię tak, że wpiszę w danych ćwiczeniach moje PB i zapiszę sobie kolejne.
Jako, że muszę nadrobić te 3 tyg przerwy, postanowiłem lekko zmodyfikować mój plan. W jaki sposób? Codziennie rano będę wstawał 2 godz. wcześniej. Zaraz po wstaniu 20 pompek, po porannej toalecie kolejne, potem jakiś shake białkowy, i kolejne 10. Następnie idę pobiegać, ile? Mam już mniej więcej trasę wytyczoną, ponieważ dziś już zrobiłem ten plan, co teraz opisuję. Przy okazji zahaczam o plac, gdzie robię kilka pullupsów (dziś było 6 i 4). Jako, że stwierdziłem, że mogę jeszcze zrobić coś, na boisku zrobiłem takie coś:
20 pompek - 3 pullupsy
10 pompek - 3 pullupsy (3 serię, żeby było 50).
Więc ogólnie z rana wychodzi 100 pompek, z biegania, które dziś przeplatałem chodem, kilka km będzie. No i 22 pullupsy :)Do tego 2 razy w tygodniu basen, bo mam za darmo o ile czasu starczy, a wieczorem standardowo FL. Ostatni miesiąc bd ćwiczył na siłowni, bo już potem pogoda powinna być stabilna i ładna :)
W tym tygodniu spróbuję zrobić PB w jednorazowych Pullupsach, do pobicia 7 powtórzeń.
Plan na najbliższy tydzień :
Hades
Metis
Hades
Hades
Hades
Czemu, aż tyle tego? Przed przerwą pierwszą nie byłem w stanie podciągnąć się raz, dlatego mój coach postanowił, że nauczy mnie :D

Do tego załączam wymiary z dziś i zdjęcia :)

1 komentarz:

  1. No w końcu :) gratuluję powrotu :) trzymam kciuki by tym razem Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń